terima kasih sudi follow

Thursday, February 23, 2012

Perubahan cuaca...

Lepas salji mula cair aritu, cuaca pun mula meningkat. Dah tak negative lagi. Kat luar tu, mentari mula menampakkan dirinya. Anak2 jiran sebelah tu mula melompat2 kat atas trampoline. Walaupun cuaca dah makin panas tapi still suhu dalam 5 degree Celcius dan aku still kesejukan dalam rumah.. Tak lama lagi, musim bunga pun akan menjenguk pulak. Satu pengalaman yang tak dapat kurasai ketika di tanahair, merasa hidup di tempat yang punya empat musim. Alhamdulillah, syukur ku panjatkan ke hadrat Illahi atas rezeki yang Engkau kurniakan..
Pagi ni, kepada still tak okey lagi. Masuk harini, dah 3 hari aku sakit kepala. Asal aku tunjuk or batuk or ada pergerakan, kepala aku rasa macam nak meletup.. Ubat? dah letih makan ubat.. Cafergot aku tinggal beberapa biji lagi yang aku sparekan untuk saat-saat kecemasan tapi bila dah tiga hari still tak okey lagi sakit kepala aku ni, pagi tadi aku pun terpaksa telan sebiji cafergot tu.. Still berdenyut lagi tapi dah berkurangan..
Apa citer pagi ni.... tadi, sampailah vacum yang aku order ikut groupon.fr.. Kira2 macam irobot laa tapi aku beli yang murah ajer. Mungkin kalau ada rezeki lebih, sebelum balik malaysia, aku akan sambar yang mahal sikit, dalam 500 euro punya... Yang ni, dalam 60 euro ajer regenya... instruction pulak dalam bahasa french.. nak kena translate la dulu...
Add caption

1 comments:

blog-tips-kurus said...

vacuum ke tu?
smart le..

*Bkt Cherakah pon set musim bunga le bln depan. saye p situ je. huhu!