klik la sini sama...

terima kasih sudi follow

terima kasih sudi follow

Tuesday, February 24, 2009

Pindah Rumah

Rumah baru dah siap, tapi masih tak sempat lagi nak pindah. Nak buat rumah baru, satu hal. Bila rumah baru dah siap, masih tak pindah-pindah lagi.

Ni cerita pasal nak pindah rumah dari http://roseeta.fotopages.com/ ke rumah baru di http://dapur-roseeta.blogspot.com/

Segala bahan-bahan serta perabut-perabut kat rumah lama tu akan dipindah sedikit-sedikit ke rumah baru ni.

Bukan hanya rumah baru kat internet aja yang masih tak settle, rumah baru sendiri tengah duduk pun masih belum settle-settle lagi. Letih, tak payah cakap laaaaa. Sekolah pun dah agak jauh dari rumah. Tak macam rumah lama kat Kota Damansara dulu.

0 comments: