klik la sini sama...

terima kasih sudi follow

terima kasih sudi follow

Thursday, June 24, 2010

Jalan2 cuti sekolah

Sepanjang 2 minggu cuti sekolah yang lalu, tak gi mana2 pun. Just duduk rumah ngan anak2.  Weedend cuti sekolah minggu pertama, adik ipar singgah rumah dari Kedah on the way balik Melaka. Petangnya, ingat nak ke Taman Pertanian Bukit Cahaya tapi rupa2nya pukul 4.30 pm dah tutup. Pusing punya pusing punya pusing, sampailah kami ke I-City di Shah Alam. Okey lah tempat tu. Cantik bila tibanya malam dengan kilauan lampu2. Nasib baik kami pergi awal, belum gelap lagi. Kalau pergi bila dah gelap, memang jem teruk jugak tempat tu. Ni antara gambar2 kat situ:

0 comments: