klik la sini sama...

terima kasih sudi follow

terima kasih sudi follow

Monday, April 4, 2011

Hepi Birthday to me.

Hari ini, 43 tahun yg lepas bersamaan hari Khamis, lahirkan seorang aku yang diberi nama Wan Harleena @ Wan Roseeta bt Kassim. Fuyooo, panjangnya namaku. Insan yg berjasa yang telah melahirkan aku diberi nama Sharifah Fatimah bte Syed Abdan yang mana pasangannya iaitu ayah aku bernama Kassim bin Hashim....

Bersyukur aku kerana diberi peluang hingga kini untuk menghirup udara dan bernafas di bumi Allah yang bertuah ini. Alhamdulillah, semoga dengan bertambahnya usia ku, makin menambahkan  kematanganku dalam mengharungi kehidupan seharian bersama keluarga tercinta.

Inilah rupa insan2 yang amat kusayangi dan terlalu amat berjasa dalam hidupku:.

Umi, kutitipkan Al-Fatihah buatmu. Sesungguhnya kehadiran hari ini membuatkan aku terasa amat merinduimu dan kehilanganmu. Semoga Umi ditempatkan bersama2 umatMu yang beriman di dalam syurgaMu....

Abah, semoga hidupmu sentiasa dilindungi Allah aku doakan. Walaupun kita berjauhan, kau tetap di dalam hati ini...

Kat bawah ni pulak, gambar budak comel dah dah meningkat menjadi seorang isteri dan ibu kepada 4 orang cahaya mata... Comey tak gambar aku masa kecik2 dulu. heheheh. Yang duduk tu, gambar adik lelaki aku. Sayangnya, gambar abang aku masa kecik2 tak ada dalam simpanan.

Tak banyak gambar2 masa aku kecil dalam simpanan. Selepas berkahwin, aku hanya mengambil sedikit sahaja dan ketika abah pindah ke Pulau Pinang selepas Umi meninggal, semua gambar2 dibawa abah bersama. Sayangnya, semua gambar2 tu musnah selepas rumah abah dimasuki air bah.... Sedihnya, habis semua gambar2 kenangan semasa aku di sekolah tadika maupun ketika kecil dahulu. Turut musnah, gambar2 kecil ku bersama arwah umi....

Buat suami dan anak2ku, hanya kalian sekarang penghibur aku. Sesungguhnya, aku bahagia bila dapat bersama2 kalian...

10 comments:

Mas said...

happy birthday kak...
moga sentiasa dirahmati dan diberkati Allah sentiasa...
moga akak sentiasa berbahagia disamping org2 tersayang...
dimurahkan lagi rezeki, dipanjangkan umur dan sentiasa sihat.

Pn. Liza Mahmood said...

Assalamualaikum Ina,

Selamat menyambut ulang tahun kelahiran. Semoga yg baik-baik itu menjadi milikmu & keluarga.

Sambur besday dgn kek Perancis ke? Cheers...

SHIDA said...

comei gmbr kak ina ms kecik..hehehe

RaNiA said...

happy belated birthday kak leena...sorry lambat pulak wish...

harleena said...

Mas:terima kasih Mas atas doa dari Mas. Akak juga doakan yang sama buat Mas.

Liza: terima kasih gak sahabatku. Tak celebrate apa2 pun, susah nak jumpa kek kat sini, kedai roti banyak laaa.

Shida: Skrg pun comey lagi laaa. heheheh

Rania: Thanks atas ucapan Rania..

Ayu said...

Happy belated birthday dear..kita datang lamabt ya..
semuga berbahagia disamping keluarga tercinta dan diberkati allah didunia & akhirat insyaallah..

shida said...

mmg la kak ina.....comel dn makin anggun tu...kekkekek

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Mak Dara dtg dr blog BA

Mamachia said...

selamat hari jadi moga bahagia bersama orng tersayang..

harleena said...

thanks semua atas ucapan dan doa kalian....