terima kasih sudi follow

Monday, October 15, 2012

Millau Viaduct and Albi - part 3

Lebih seminggu berlalu dan gambar2 percutian masih belum habis aku masukkan dalam blog.. So, hari ni aku nak perabihkan semuanya then, bolehlah aku sharekan aktiviti yang berlaku beberapa hari lalu. Dah basi pun kiranya tapi semuanya tetap akan menjadi kenangan buat aku suatu masa nanti dan hanya di sinilah tempatnya untuk aku tatap kembali segalanya..

Hari ni, just nak kongsikan gambar-gambar yang belum aku masukkan dalam blog..









Ni baru tangkap gambar di kaki bridge.. Lepas ni, baru nak gi merentasi bridge pulak.. Sebelum tu, stop for lunch dulu.. lunch and more photo..

















Alhamdulillah, setelah perut kenyang, perjalanan diteruskan lagi untuk merentasi Millau Bridge...






2 comments:

rostina76 said...

salam k.harleena & family....cantiknye tempat ni. kat mana ni kak, i mean negara mana?

harleena said...

Rostina76, ni kat France. Memang cantik kat sini...