klik la sini sama...

terima kasih sudi follow

terima kasih sudi follow

Monday, December 26, 2011

Aku dan majalah Nur

Sapa2 kat Malaysia tu, cer korang gi beli majalah Nur keluaran Karangkraf... Bukan apa, ada citer tentang aku kat dalam majalah tu... hehehehe. Aku juga yang tak boleh baca. Berapa lah agak2nya kalau nak suruh poskan majalah tu sampai ke sini. Jom tengok sikit tentang citer tu yang dihantar oleh adik iparku di Malaysia... Gambar tangkap guna bb ajer, so tak berapa clear.. Thanks adik2..








6 comments:

nurfarhanamhdsyafie said...

cik,nnti saya try cari majalah nie. Insyallah. :D

kakcik said...

Catatan pengalaman ya? :)

MOH KEMBARA said...

Salam,

Eh glamer dia. Eh takkan majalah Karangkraf takde yg online? Cer try search.

Nieza said...

wahhh bestnyer kak ..menarik tu masuk majalah...nak juga ceter pasal negara Finland ni pulak kat dlm majalah tu..boleh ke?...hehe

harleena said...

farhana, insyaAllah. Harap jumpa majalah ni nanti..

harleena said...

kakcik, yup. catatan pengalaman kat luar negara.. hehehe

Moh Kembara, dh jumpa ebrowse untuk majalah keluaran Karangkraf. Nak beli beli laa majalah online ni.

Nieza, boleh ajer nak masukkan citer tentang Finland ni. Nanti akak bagi nama Nieza kat reporter tu..