klik la sini sama...

terima kasih sudi follow

terima kasih sudi follow

Saturday, December 31, 2011

Selamat Tahun Baru 2012

imej dari jakartaphotoclub.com

Lagi beberapa jam, kita akan meninggalkan 2011 dan memulakan lembaran di tahun baru masihi 2012. Banyak lagi entri2 yang masih belum aku masukkan untuk dijadikan kenangan buat anak2 dan mungkin jugak cucu2ku di masa akan datang. Semoga blog ni akan terus bertahan buat 10 atau 20 tahun akan datang atau mungkin lebih.
Entri akan bersambung lagi dengan kenangan tahun 2011..

Salama tahun baru buat semua yang sudi menjengukkan diri ke blog aku yang tak seberapa ni..

2 comments:

Ros said...

asalammualaikum wrt wbt

ina...cepatkan masa berlalu...
ina pun dah mesra alam kat perancis tu...

selamat berlalu 2011 yang mencatat sebahagian dari kehidupan kita...

Nieza said...

Salam Tahun Baru buat akak sekeluarga. semoga thn baru ni lbh baik dr thn sebelumnya..insyaAllah:)