klik la sini sama...

terima kasih sudi follow

terima kasih sudi follow

Monday, December 27, 2010

24 dis 2010

hari ni merupakan christmas eve. Kami hanya melepak di rumah ajer. Kat sini, masalah juga buat aku kerana petang ajer dalam pukul 3-4 lebih, aku mula nak tidur. Then, malam aku berjaga. Hari ni, aku buat nasi lemak. Gi kedai cari santan. Yang ada hanya santan dalam tin dan bila dibuka tin tu, santan dah beku. Terpaksa aku bancuh ngan air untuk dibuat nasi lemak.




santan beku
Alhamdulillah, kat tempat orang sedap ajer makan walaupun ala kadar. Nasi lemak hanya di potong2kan halia sebab daun pandan tak de.
Malamnya, kami keluar untuk dinner di luar. Punyalah sejuk cuaca kat luar. Makan malam ni, kat kedai kebab.





0 comments: