terima kasih sudi follow

Monday, December 27, 2010

Jalan-Jalan

Hari ni hari ketiga aku berada di bumi yang amat asing buatku. Cuaca memang sejuk tapi still tak ada snow. Sepanjang hari hujan. Pukul 10.00 kami dijemput agen di sini, Kay namanya. Kami pergi berempat dengan Kak Yah, wife boss suami aku, Wina dan Ina (serupalah pulak nama) Merata gak gi, mula2 gi ambik kunci rumah kat office dia. Then, gi tengok rumah.

 Ni semua gambar2 dari luar rumah. 
Nanti bila dah pindah masuk, aku akan updatekan lagi gambar.

Sambung citer lagi. Lepas tengok2 rumah, kami dibawa ke Alinea untuk jenguk2 perabut pulak. Alinea ni macam IKEA gak.

Mulalah aku menulis apa yang diperlukan dalam rumah baru nanti. Sebenarnya aku memang tak minat home deco ni apatah lagi memilih-milih perabut. Selalunya Suami aku yang pandai benda2 cam ni. Geram rasanya disuruh survey perabut ni. Lunch pulak kami makan berdepan ngan Alinea ni. Kami makan kat KFC Blagnac. Kami diberitahu KFC ni halal. Aku makan salad ayam ngan air pepsi dengan harga 6.95 euro.


Habis makan, kami ke Alinea lagi sebab ada yang tak settle lagi. Selesai di Alinea, Kay membaya kami  ke Paris Store pulak. Memang ramai orang kat situ. Kat situ ada jual  macam2 benda yang tak de kat kedai2 lain cam serai, cili api even daun pisang pun ada. Tapi kalau disuruh pergi lagi ke Paris Store tu, rasanya tak reti dah aku nak pegi. Entah tang mana pun aku tak tau.

3 comments:

waniezas said...

k leena.. rumah tu x gaya apartment pun. cam rumah banglo seketul jek.. hehehe

harleena said...

tu bukan apartment yang akak duduk. Sekarang ni duduk apartment. rumah tu akak akan pindah masuk pertengahan Januari, insyaAllah. Kiran cam seketul la gak. heheheh.

waniezas said...

ooo..nanti dah masuk leh amik gambo deco byk2..letak kat blog... maklurler..dr luar design rumah tu cam xdek kat msia...