klik la sini sama...

terima kasih sudi follow

terima kasih sudi follow

Thursday, July 14, 2011

pesanan barang2 dari Malaysia

Buat adik2 ipar tersayang, seperti biasa bila ada yang akan kembali semula ke sini setelah balik ke Malaysia, aku pasti akan kirimkan barangan dari Malaysia yang tidak terdapat di sini. Pening gak aku mikirkan apa nak dipesan, lebih2 lagi aku takut tak muat pulak beg suami kesayanganku itu.

Akhirnya aku pun buatlah satu senarai yang panjang. Aku pesan peanut butter, coklat gummy yang mmg tak boleh makan kat sini sbb terdapat dna babi, ragi, ovalet, ubat migraine ku dan banyak lagi... Semuanya dah ku inboxkan ke fb adik2ku.

ni pesanan dari Ira. kalau isinya sikit, belilah banyak bungkus

 Ucapan terima kasih ku ucapkan buat kalian atas susah payah kalian....

3 comments:

Mas said...

klu dok kat tempat orang gitu la kan....
kena hati2 dlm pemakanan salah satunya...
hmmm...banyak tu barang2 dari malaysia.....
alhamdudillah..dah dapat...

harleena said...

gitulah Mas. Nak beli apa2 pun, kena baca ingredient. Dh la dlm bahasa France. Iphone tu ada ajer utk translatekan apa2 yang tak faham dalam ingredients tu...

shida said...

kak ina yg ni shida beli 4 bungkus cukup tak