klik la sini sama...

terima kasih sudi follow

terima kasih sudi follow

Monday, November 14, 2011

One of those days

Kadang2, ada waktunya kita akan terasa sunyi sangat... Terasa dunia ni kosong, terasa diri ini kosong, terasa tiada siapa2 di samping kita. That's what i'm feeling right now... Moga perasaan ini cepat berlalu..
Dalam perjalanan hidup seharian, terlalu rapuh hati ini... Maafkan aku bila hati tak sempurna mencintaiMu..





3 comments:

mamazieza said...

Salam...

kadang2 memang kita terasa gitu.. mama pun selalu gitu.. there are times kita ni rasa seolah2 takde sape di samping kita..tp insyaAllah.. ianya akan berlalu.. kawan2 ada kan..mama pun ada.. walau sekali sekala jerr singgah.. tp boleh aja kita sembang2 .. hehehe.. sembang cyber.. take care ekkk

Nieza said...

Assalam kak, apa khabar? lama tak singgah sini. apasal akak sedih ke? biasa la perasaan begini memang selalu dtng dan pergi kan...saya pun mcm tu juga kekadang tu tapi selalu ingat Allah ada bersama kita dan alam maya ni lah penghibur hati saya. harap akak sabar yer...semoga ceria-ceria selalu k..take care:)

harleena said...

thanks to mamazieza dan nieza. walaupun tak mengenali secara dekat dan hanya di alam maya ini saja tapi keprihatinan kalian menyentuh jauh ke lubuk hati.. terima kasih sekali lagi...