klik la sini sama...

terima kasih sudi follow

terima kasih sudi follow

Tuesday, September 27, 2011

capricorn jadi capcisum

Hari ni, aku buat rambut sanggul dua. Masa aku tengah makan roti sapu butter dan jem strawberry, anak aku tegur aku. Katanya
"umi ni macam bintang zodiak tu la.. Amenda ntah namanya..". 
Aku dengan confidentnya pun sebut laaa,
"ooooo, macam bintang capcicum tu ke?" 
Anak aku terdiam sambil memikir2kan bintang yang aku sebutkan tadi.  Lalu jawabnya,
"Bukan la umi, capcricorn laaa". 

Aku yang dok makan tu, terus tersedak, bukan apa, terasa pulak betapa kelakarnya... Capricorn jadi capsicum... heheheheheheh Nasib baik tak tersembur roti yang aku tengah kunyah tu...









3 comments:

Deliah's Deli said...

bonjour capsicum! :) di doakan semoga ceria selalu di perantauan :)

bArdbOO said...

hehe..boleh plak salah sebut ye kak

shida said...

hahhaha...lawak la kak ina ni