klik la sini sama...

terima kasih sudi follow

terima kasih sudi follow

Friday, January 6, 2012

Main salji di Pas de la Casa

Dah masuk musim sejuk buat kali kedua aku di Toulouse tapi sayangnya, tahun lepas dan tahun ni, tak ada salji kat Toulouse. Setau aku, penghujung tahun 2009  dulu, Toulouse pernah dihujani dengan salji. Tahun ni juga, tahun kedua aku bermain salji di luar kawasan... hehehehe. Gambar main salji tahun lalu di Cauteret pun aku tak masukkan lagi dalam blog ni, dah main salji sekali lagi. Kali ni, konvoi beramai2 ke Pas de la Casa di Andorra untuk main salji. Kami pergi dengan 6 buah kenderaan, bertolak seawal jam 8 pagi. Sebaik sampai di sana, barulah kami bersarapan beramai2 dengan bekalan yang dibawak.
Kita layan gambar2 ajerlah...
welcome to Andorre

dari jauh dah nampak gunung yang bersalji




sampai ajer, terus sarapan. Masa ni dah dekat pukul 11 lebih

Ain dan Harris


Bad and Ammar

Nasi lemak time



Gerai Mej Saipol... hehehe




cuaca sejuk tapi matahari memancar2..


getting ready... snow, here we come






tarik, jangan tak tarik..

peace

jom buat abc..




floating on ice






with opah sally

group photo






race to the witch mountain.... hehehehe

Ketua konvoi tengah bagi arahan..





4 comments:

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yong,

Tu dia aih, meredah 3 jam naik gunung nak main salji. Takpalah dpt berseronok dgn kuarga dan sahabat handai sambe makan nasi lemak, peeerrrggghhh!

harleena said...

Moh Kembara, abih tu nak buek camno... Sini tak ada salji. Kenalah gi cari salji... hehehehe. Janji puas hati.

umiyumi said...

wah bestnya main salji. sini pun tak ada salji. tapi musim sejuk pun dah tak tahan, tak dapat bayanglah mcm mana kalau ada salji :D

blog-tips-kurus said...

jeles! jeles! kita p Bkt. Cherakah jek.. huhu!