klik la sini sama...

terima kasih sudi follow

terima kasih sudi follow

Thursday, February 17, 2011

Awal pagi ni, aku dah siap masak untuk makan anak2 balik sekolah karang.... Awat cepat sangat masak chek oiii, baru pukul 9.00 pagi dah masak untuk makan pukul 6.00 petang karang? Bukan apa, saja masak awal sebab jap lagi tengahari aku nak meredah Metro ngan bas. Nak kena pi sekolah anak bongsu aku tu... Hari ni dia ada medical check up.. Suami pulak masih di Paris lagi, tak abis urusan keje... Aduh, malasnya aku nak pergi. Karang turun bas, adalah kena jalan punya la jauh... Adussss...

Tadi pagi kelam kabut masak, tgh syok dok chop punya chop bawang putih tu, aku pun chop la sekali jari aku. Nasib baik sikit ajer kena. Dh dua kali kena chop ngan pisan tu... Aritu, terchop sekali ngan kuku. Nasib baik sikit jugak. Kalau tidak, anak2 aku jadi Raja Bersiong lah jawabnya.. heheheh




2 comments:

shida said...

laaa...kak ina ni..lain kali hati2....dh la yob tak de...jauh la tu...huhuhu..lian kali jgn berangan tau...hehehhe

RaNiA said...

aduh..ngeri lak rasa...