klik la sini sama...

terima kasih sudi follow

terima kasih sudi follow

Thursday, February 17, 2011

Sendirian

Dimulai dgn kalimah Bismillah dn diikuti dgn bacaan Al-Fatihah, aku pn melangkah keluar dari apartment menuju ke stesyen Metro. Dgn tangan menggigil, aku beli tiket guna mesin layan diri. 2 deplacement dgn harga 2.70 euro. Dgn kaki menggigil dan lemah longlai, aku melangkah menaiki Metro dr stesyen jean jaures ke Arennes. Sampai ke destinasi, aku tercangak sebentar memikirkan arah seterusnya. Lalu aku melangkah ke stesyen bas pula utk menantikanbas no. 64. Moga selamat sampai ke sekolah anakku. Wa cakap lu, wa menaippun sambil menggigil. Menggigil kesejukan dan ketakutan. Takut? Tk de la... Suspen aje kena keluar sorang2.

5 comments:

Mas said...

he..he...agaknya sejuk macam dok dalam freeze kot kak....
mas ni memang tak tahan sejuk tau...wakakaka...
tido malam pun pakai sweater...
teringat masa bercuti kat cameron..
tak tahan sejuk betul...sampai berstoking..wakakaka...
agaknya akak lgi berganda2 sejuk kan...

Pn. Liza Mahmood said...

Laaa... suspen baca, ingatkan Ina nekad nak balik Mesia sensorang... Iskhhh...!

harleena said...

Mas: hari ni tak sejuk sgt. temp dlm 9C ajer. Menggigil sbb suspen nak keluar sorang2. jauh pulak tu nak gi..

Liza: ish, takkan nak balik Malaysia sorang2. sapa nak bayar tambang. Oh tidak, tak sanggup nak tinggal suami ngan anak2 kat sini...

shida said...

hehhehe...klu shida cm ne tu kak ina...huhuutak dpt byangkn....

RaNiA said...

baru2 mmg gitu kak...lepas nie pejam mata je nak ke mana2..dh expert tue..hehehe