klik la sini sama...

terima kasih sudi follow

terima kasih sudi follow

Wednesday, February 16, 2011

Carbonara lagi...

Bila sejuk2 ni, mulalah penyakit M datang... Hari ni, anak2 balik cepat dari sekolah. Habis sekolah pukul 12.30. Aku pula diserang penyakit M. Camana tu??

Bila penyakit ni datang, aku kenalah cari something yg simple utk aku masak. Malas nak tumis2 dah. Sambil menaip ni, aku rebus spagheti. Kat sini, spagheti murah. sebungkus 500gm tu tak sampai 1 euro pun.. Karang, aku masak ajer laa kuah carbonara tu. Nasib baik anak2 suka makan. Selamat.....

3 comments:

Mas said...

he..he..betul tu...cuaca sejuk ni buat kita malas jer kan...
tapi lapar..wakakaka...kena gak masak...

Mas said...

he..he..betul tu...cuaca sejuk ni buat kita malas jer kan...
tapi lapar..wakakaka...kena gak masak...

harleena said...

amboi Mas, sampai 2 kali komen tu.. Mmg betul.. akak tgh lapar dah ni...